hoppar och slår, hoppar och slår

en veckas upphåll, jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men det har varit mycket med allt. biologiprov framförallt, och dessutom pepprad med läxor av andra lärare och så var ju johan här förstås. för att ta ut de viktigaste händelserna:
i torsdags var johan med i skolan, sen var vi på bio och dels firade halvårsdagen i efterskott och dels använde upp biobiljetterna vi fick i julklapp av mamma innan de gick ut. vi såg benjamin buttons otroliga liv, fin och sorglig och bra tycker jag nog!
biologiprovet gick bra på fredagen och sen åkte vi skridskor, johan baaara kved. på kvällen åt vi gott och spelade vi hjärter med mamma och pappa och ellen, faktiskt sjukt roligt att spela kort, mycket underskattat.
i lördags väckte johan mig åtta, sen senare gick vi upp för jag skulle träna. på kvällen var vi med simon och rebecca och lagade mat och tittade på film, trevligt =) sen sov vi där.
på söndagen åkte vi hem halv elva och gick och la oss en stund, sen tog vi ett långt bad med tända ljus, mmmm åh så mysigt.

denna veckan har bara hunnit vara måndag änsålänge, ingen bra sån. haft konstant huvudvärk sen någon gång precis innan kören, klassen var verkligen sååå jävla störig idag. fast sen var jag nog inte på något höjdarhumör heller. kom hem, åt och satt vid datorn (läs: undvek svenskan), stack ner och tränade i hopp om att huvudvärken skulle gå över, sträckte både insidan och framsidan av högerlåret samtidigt (?!), kom hem och nu misstänker jag urinvägsinfektion igen, jag pallar inteeeeee. dessutom väntar svenskan, adjö!


Kommentarer
Postat av: MALLLELELELEL

en bra sak är ju att urinvägsinfektion går över snabbt efter man fått antibiotika :)

2009-03-04 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0