I told you that I love you, please believe me

ett utdrag, eller snarare ett inlägg, från amandas blogg (toast.blogg.se)

"... "Har du någonsin varit förälskad?" frågar Anny out of the blue samtidigt som hon ritar några sträck i sanden med hennes pekfinger. Jag kollar upp på henne men får ingen kontakt. Istället kollar jag ned igen när jag säger "Ja". Svaret verkade inte duga då Anny lyfter blicken från hennes sträck gubbe och stirrar ut i mörkret, "Jag menar förälskad så att det gör ont?". "Ont?" tänker jag högt när jag letar med blicken för att hitta det Anny kollar på. "Ja, förälskad så att det gör ont att vara utan personen?" fortsätter Anny. Det blir tyst och för en stund känns det som om hon verkligen väntar på att få ett svar från mig. Efter några sekunder reser sig Anny vingligt för att sedan gå rastlöst in genom ytterdörren, uttråkad över att behöva vänta på respons. Så att det gör ont, tänker jag. ..."

ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj, de var spännande minsan :O fast kanske inte så kul, men ja menar de brukar de väl.. onmt alltås :)

2009-03-11 @ 21:54:11
URL: http://ciih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0