I'd do it again if I could

jag sitter och lyssnar på the sounds, måste verkligen göra en bra skiva att ha med i bilen. en bra skoldag idag, dag tyckte det såg bra ut på proven, räknade mycket bra på matten och fick mvg på religionsprovet. efter skolan blev det en supermysig fika med agnes och malin, ett bra tag sen sist så det var kul! träffade wiga och nille på bussen hem, mysigt.

ikväll fick jag ett ryck och drog med mig jagge till skrylle och sprang 5 km. faktiskt väldigt skönt, och trevligt att ha sällskap när man springer. ska bli till tradition! efter springturen mötte nille oss som varit och gymmat så gick vi 1,2an. en trevlig kväll i största allmänhet.

imorgon slipper vi religionen för catti ska på gymnasiemässan så slutar redan 13.40, har inte slutat så tidigt sen i ettan, fy vad skönt! på kvällen ska jag, una, malin, agnes och lillis till amelie och laga mat och äta, sen blir det någon konsert med agnes kompis pojkvän och slutligen hem igen och mysa, typ spela spel eller något. ska bli jättemysigt! och på lördagmorgon kommer johan :) åhh jag längtar. mysunge.

fick förresten var med på match på lördageftermiddag, inomhus i nils holgersson hallen, riktigt nice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0