and you're like a sugar bomb

090909 idag, johans bror fyller år och mormor har namnsdag. grattis till dom! för övrigt hade jag och johan 13-månadersdag i måndags vilket jag glömde skriva om, grattis älskling <3

för övrigt lyssnar jag mest på lenka och chillar sönder nuförtiden. favoritlåten för tillfället är skipalong, helt klart värd 3 minuter och 51 sekunder på spotify. i måndags en asbra körlektion, idag en lite sämre, igår en usel träning, tror aldrig jag gjort så många felpass under en enda träning förut. jaja, nya tag nästa vecka, träningen på torsdag är inställd till fördel för a-lagets match, hoppas det går vägen. hade varit kul att hamna på kvalplats till tvåan.

imorgon har vi matteprov och på tisdag ska processen var utläst. ser inte fram emot endera delen. läste 100 sidor i boken igår, utnyttjade den lediga dagen till max genom att sitta och sola hela dagen tillsammans med boken. jag och kafka trivdes. på eftermiddagen fikade jag en kortis med malin och agnes innan träningen. imorgonkväll åker johan neråt och på fredag 06.04 ska jag kasta mig i hans armar igen. underbart till max! undrar om att ligga kvar i sängen med johan en timme extra är en godkänd anledning att slippa ehl.

nu ska jag kolla om mitt pass har gått ut, bara två veckor kvar till grekland idag! sen blir det jag och kafka igen.

Kommentarer
Postat av: ines

absolut en godkänd anledning!

2009-09-09 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0