I don't wanna miss a single thing you do



Ikväll har vi fått 7 nya spelare i laget. Superkul! Alla är jättehärliga tjejer, hoppas på några fler. Emma berättade att hon ska till LBK, lycka till i framtiden!

Dag 08 och 09 -min familj
Min familj är en riktig svensson-familj, mamma pappa och två barn, jag och min lillasyster.
Mamma kommer från Viken utanför Helsingborg. Hon jobbar som ekonom på ett australiensiskt företag och sköter deras ekonomi i Sverige, Danmark, Norge och Sydafrika (om jag förstått saken rätt). Hon håller på med hästar och just nu har hon halvblodet Evert och en tvååring efter sitt förra sto som vi fick ta bort i höstas, han heter Ratata är fullblod/halvblod och ska förhoppningsvis säljas som fälttävlanshäst om ett par år.
Pappa kommer från Söndrum i Halmstad och är musiker. Just nu är han kapellmästare på Spamalot, nästa år blir det samma roll fast i Legally Blonde. Sidan om jobbar han mycket med Dan Bornemark (Gullans son) och skriver barnmusik/spelar in skivor/har konserter med honom, och skriver och arrar mycket själv. Han håller också på med ett opera-projekt, han har skrivit om några olika nummer från operor och gjort en föreställning med ett litet gäng som förhoppningsvis ska sättas upp runt om i Skåne. Förutom musiken är hans stora passion fotboll och han är en trogen besökare av THIFs oldboys-träningar på söndagseftermiddagarna.
Ellen, min lillasyster, är 16 år, dvs tre år yngre än jag (och ett halvt). Hon går natur natur på Spyken (surprise) och spenderar mycket tid just nu på att plugga matte, hon går i en snabbmattegrupp och det går verkligen snabbt. Hon har hållt på med allt från scouter till fotboll och nu är det dans som gäller. Orientalisk magdans står på schemat för tillfället, verkar bli något annat nästa termin. Hon har alltid något för sig.

Kommentarer
Postat av: AmandaEP

Du är underbart söt tilda! :) Du ligger i toppen på min bästavänlista också! <3

2010-12-09 @ 23:17:37
URL: http://thedebutante.blogg.se/
Postat av: Elise

answ: tack =)

på vero moda =)

2010-12-12 @ 17:33:25
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Elise

oj skrev fel, beställde de på guldfynd och så köpte jag till graveringen =)

2010-12-12 @ 17:34:06
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0