love turns the whole thing around

Jag är nyss hemkommen från Johan. 61 minuters försening känns mer som en seger än en besvikelse, om vi varit framme 2 minuter tidigare hade jag inte fått 100% resersättning, vilket jag alltså får nu, NICE! Jag blir lite orolig för mig själv när jag tänker så, men det är skönt att min positiva inställning (för jag är faktiskt ganska positiv av mig) kan hänga i även när det går lite sämre.
Vi har iallafall haft det mysigt, som vanligt, och jag har varit ovanligt duktig och faktiskt motionerat två (!!) gånger under tiden jag varit där. (Och druckit gaanska mycket julmust och ätit ett och annat chips, men det är ju en annan historia..) Nu ses vi inte innan jul men det känns faktiskt snarare som att julen är nära än att Johan är långt borta.

På söndag ska vi ha julmys och spela julklappsspel, jag längtar!

Dag 11 – Definitionen av kärlek
Tillit. Kärlek mellan två partners, två vänner eller familjemedlemmar. Det uppstår vid tillit, tror jag.


Lägger till en jäkligt chill bild på Jeppe, inspirerad av Inessas julkalender med gamla bilder.

Kommentarer
Postat av: Jennika

Eller Filips finfina definition från svenskalektionen. Vad det nu var "det gör ont i en när man inte är med den man tycker om" =)

2010-12-18 @ 01:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0