the passion's there so it's gotta be right, right?

jag är trött. och lite ledsen, har knappt haft någon qualitytime med johan på skype på hela veckan. har ingenting i skolan förutom massa med spyka inför superbowl, men det är ändå roligt, det kommer bli riktigt fett. idag körde jag nästan på en tjej och en hund, jävla idioter som går rakt ut på vägen utan reflexer när det är mörkt ute. tur att jag körde i 30 och inte i 50 som det egentligen var på vägen. imorgon ska jag träna och skriva projektarbete med amanda (handledarcecilia verkade tycka att det vi skrivit hittills var jättebra bortsett från några små ändringar).

jag och jagge gjorde milkshake och tittade på mästarnas mästare idag, det var nice. dock gillade min mage inte så mycket mjölk på en gång, den har låtit som en jordbävning hela kvällen. alltså inte pruttar då utan kurr. eller vad man ska kalla det. ikväll åt vi räkor, sen var amelie och malin här och myste med mig.

nu ska jag sova. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0