what price would take me there

jag mår dåligt. ont i hals, huvud och hostar. ont i hjärtat och har ångest inför studenten och livet efteråt. mamma bokar resa till spanien, eget hus med pool en vecka och jag borde vara delighted - är det inte, en månad från johan är inget som lockar. mamma blev arg när jag ville åka en vecka senare. fan vad jag hatar det här. fan vad jag hatar att inte veta hur det kommer bli. att längta och sakna.

tre timmar tills johan kommer hem från skolan, känns som dagar och år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch :( kan knappt tänka mig o va utan maci så mycket .. men det är det som skiljer dig och mig , du är så himla stark och detta kommer ni fixa ! Man måste inte planera allting, det bästa vore väl att ni hängde hso någon av er i sommar och försökte hitta ngt som passar er båda .. de låter kanske enklare än vad det är .. men , så länge ni har varandra kanske det inte gör så mycket vad ni tar er för ? :/.. och till hösten får ni ordna något bättre tkr jag, de lät så tråkigt om ni skulle behöva bo på olika ställen för att utbildningarna fanns så spritt.. finns de inget ställe som passar er båda? :( ja menar, växjö är mest maci som e delighted över och jag med iofs, men ja vet ju inte riktigt vad jag ska göra där, men man kan ju försöka klura ut det på vägen, söka lite jobb där och så, det kommer lösa sig :) !!! även om de känns avlägset nu ... <33

2010-03-14 @ 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0