you just gotta let it go



Jag kom precis hem från en supermysig kväll hos Inessa, bestående av massa prat, pizza, Herman-kaka och film, nämligen Marie Antoinette. Lite konstigt slut men väldigt mysig film.

Nu sitter jag och pratar med mitt lilla hjärtegryn, det är alltid lika härligt. Matchen var förövrigt en katastrof som jag inte tänker nämna något mer. Och jag har glömt skriva om min lycka över att fysikslutprovet är över. Holy macarony vad skönt. Imorgon ska jag skriva det där jäkla samhällsarbetet sen är gymnasiet över. Det är verkligen sjukt vad tiden går snabbt. Mindre än tre veckor till studenten, närmare bestämt 18 dagar. 11 dagar till balen. Från och med nu börjar en nerräkning. ÅH, så jäkla härligt!! Imorgon ska jag och Erik åka och titta på flaket. JAG TAGGAR SÖNDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0