the things you hide

Jag är på utmärkt humör!

Hade en toppendag på jobb, alla tre var på utmärkt humör och inga stora förargligheter med kunderna. Kassan stämde på öret och efter fem hade jag knappt några kunder så jag stod och pysslade och gjorde små skyltar och fyllde på tepåsar och hade det trevligt, och så kom Ellen in och hade köpt två tröjor till mig (i och för sig på beställning men ändå!). Behövde nya jobbtröjor och nu är det också fixat och klart. Dessutom var jag duktig och sprang en runda innan jobb imorse. Duktiga jag!

Sitter och lyssnar på min myslista och taggar inför de kommande dagarna. Morgondagen bjuder på jobb och på kvällen pizza- och bastukväll med mina tjejer. På torsdag ska jag jobba igen och på kvällen får vi finbesök från Stockholm. På fredag är jag äntligen ledig, ska rida (!!!) på morgonen, träffa Maria för en fika på förmiddagen, få massage på eftermiddagen och på kvällen blir det utgång på Krischan med Gran Canaria-gänget plus Inessa. Jobb och Sandbycup lördag och söndag, och på söndag blir det dessutom inomhusträning igen, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0