when my patience's wearing thin, when I'm ready to give in, will you pick me up again?

Om en vecka sitter jag i Playa del Inglés och sippar på ett vinglas i goda vänners sällskap. Just nu sitter jag och tittar på Grey's Anatomy. Igår gjorde jag faktiskt en rätt så bra match som mittback (första gången på två år jag spelar mittback). Idag bestämde jag och Johan att det var dags att ta tag i livet, så nu ska vi börja äta nyttigare och motionera mera (ja jag vet, vi bor inte ens tillsammans och blabla, men det är faktiskt lättare att ha någon som sporrar en). Livet leker!

Förresten gjorde jag världens godaste gärning idag. En man tappade sitt körkort i butiken idag och jag hittade det lite senare. Han hade ett ganska ovanligt efternamn så skrev ner det och när jag kom hem letade jag upp honom på eniro och berättade att hans körkort låg i vår kassa. Han blev jätteglad och jag kände mig som en bättre medmänniska!

Kommentarer
Postat av: Jennika

Hoppas att ni får det bra på er resa! =)

2010-10-07 @ 12:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0