we're not together but we're getting there



Jag flyttar in på riktigt idag. Från och med nu bor jag inte i Torna Hällestad, utan i Lund. På Gyllenholm. Det klingar inte riktigt, men det kommer väl. Jag känner mig vuxen, och väldigt ensam. Imorgon kommer pappa med min cykel, då blir jag lundabo på riktigt!

Sally fyller 20 imorgon. Det känns helt galet. Lilla Sally. På kvällen ska vi ut för att fira henne, det ska bli skitkul! Längesen jag var ute, och att bara kunna cykla hem till sig själv och sova är ju inte helt fel. På fredag kommer Johan. Sen är ordningen återställd. Det är bara inatt jag ska överleva ensam. I can do it.

När jag letade bilder på Sally som jag kunde lägga upp kollade jag genom Gran Canaria-albumet. Fan vad bra vi hade det. Tackar inte nej till en favorit i repris snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0