it's not your life we have seen

Och så var det söndag kväll, igen. Känner mig väldigt nöjd med helgen. I fredags var jag, Jenny och Lillis och åt fin och goood middag på Stäket, supermysigt! När de tog bussen hem åkte jag till Beccy där Maria redan var och förfestade lite innan vi åkte till Hipp. Kul kväll med tjejerna, men världens värsta garderobskö. Kom ur kön en bula i huvudet och ett dåligt humör rikare. Efter lite nattamat (där vi stötte på lille-jens, det var minsann längesen!) begav vi oss hem till Beccy för att sova.
Lördagen bjöd på fotbollsträning, fika med Jennifer och Mikaela (Johans kusin som jag, trots att hon bor i Malmö, aldrig kommit mig för att träffa) på Hansa, väldigt trevligt! På kvällen åt vi löjromstoast och oxfilé provencal hemma innan jag begav mig mot Birger för förfest. Jag var galet trött och satt och somnade i soffan, men tillslut taggade jag till lite och vi gick till Smålands och dansade loss på Hacienda. En väldigt trevlig och lagom kväll, spännande att testa på något nytt.
Idag har jag och Sally legat i sängen och käkat chips hela dagen, så himla mysigt. På veckoschemat står jobb måndag tisdag torsdag, träning måndag onsdag, match tisdag, fest torsdag fredag och på lördag åker jag till Johan. Ska bli jätteskönt, längesen sist.

Och så avslutar vi med ett litet video-tips. Världens sötaste Ellen har gjort det igen.

Kommentarer
Postat av: Amanda EP

Nej du Tilda, jag vill ha ett inlägg här pronto. Verkligen, på momangen !!

2011-03-07 @ 11:11:29
URL: http://thedebutante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0