you're just so unstoppable

Jag har fått ont i magen. Hemska kramper som kommer med ojämna mellanrum, speciellt när jag äter/dricker. Följden har blivit att jag inte ätit speciellt mycket = är supertrött = lättstött. Och har ännu mer ont i magen. Vetekudden och ProViva är mina bästa vänner. Johan som klappar mig på huvudet och säger snälla saker också, men nu har han åkt hem så får klara mig själv. Snyft.

Igår fyllde pappa 50 och efter hans föreställning överraskade vi honom med kalas. 140 personer smög in i salongen och började ropa: "We want Nalle!". Efter en lååång minut stack han upp huvudet och visjöng ja må han leva. En succéfest med en rolig riktad påhoppskavalkad.

Jenny och Malin har också fyllt 20 (Jenny fyller i själva verket år idag, grattis!) så vi firade dom med middag i fredags, det var supertrevligt med djupa diskussioner om universums uppkomst och andra viktiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0