where do we go when we go from here?

Idag när jag satt på bussen försökte jag sätta mig med båda fötterna i marken, för någon skulle sätta sig breve mig. Jag nådde inte ner. Hela dagen har jag funderat på saken och märkt att jag inte når ner sådär jättebra speciellt ofta. Inte konstigt att jag alltid har ena benet under mig när jag sitter.

Har haft en bra dag på jobbet, och kvällen blir säkert inte sämre. Ska till Jagge en stund och träffa honom och lilla kattbebisen, och efter det ska jag hämta Johan vid tåget. Woho! Känns som flera år sen jag träffade Johan även om det knappt var två veckor sen. På fredag ska vi fira hans födelsedag i förskott med mamma och pappa, och imorgon ska jag bjuda på semlor! Fettisdagen är den bästa ätar-högtiden på året, utan tvekan. Och på kvällen imorgon blir det spelkväll med gänget, ska bli kul!

Kastar in en härlig bild på mig och kusin Malte från min student. Tagen av Hulda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0