det finns en förstaplats som inte går att nå

Flytten är genomförd, numera bor jag i min alldeles egna lägenhet. Det känns konstigt, läskigt och skönt. Sen jag flyttade in har jag hållt på och städat och städat, för det hade inte personen som bodde här innan mig gjort. Nu är jag klar med städningen och har också packat upp alla grejer så nu är det så gott som beboligt här. I söndags när vi hade flyttat hit alla grejer och mätt lite och sådär åkte jag och mamma till IKEA. Två timmar senare kom vi tillbaka med 45 inköpta varor. Holy macarony. Vi köpte tvättkorgar, matta, handdukar, kniv, potatisskalare, osthyvel, konservburksöppnare, bestickdiskställ, filtar, pallar, ljusstakar, massvis med olika lådor och boxar, osv. osv.

I veckan har jag, förutom att städa och packa upp, jobbat, sovit för lite, käkat middag hos Sally, sen-lunchat med Inessa och spelat match. Vi spelade 2-2 mot Helsingborgs DFF, Stattenas farmarlag, och vi börjar verkligen komma igång nu. Kunde med lite flyt vunnit matchen, ännu ett fall framåt! Känns skönt.

Imorgon ska jag jobba, sen fika med Amanda och på kvällen kommer Johan! Jippieee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0