för vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar?

Håkan Hellström gör det igen. Håller på och lyssnar in mig på hans senaste album nu, det är verkligen väldigt bra. Änsålänge är min favorit Vid protesfabrikens stängsel men jag tror det finns fler på lager. Det är skönt när man slipper bli besviken, är alltid lite orolig när gamla favoriter släpper nytt.

Idag har jag varit ledig och haft en riktig slappdag. En sak som varit bra med denna slappdagen jämfört med mina vanliga slappdagar är att jag inte har känt mig sunkig utan faktiskt riktigt fräsch. Det känns bättre med slappdagar då. Lagat både pastasallad och fläskkotletter med potatis, det ni! Snart ska jag packa inför trippen till Johan. Jag längtar verkligen jättemycket! Trist att missa matchen mot Olympic bara. Det är dags att börja flyttpacka också, nästa söndag flyttar jag till nya lägenheten! Jippie!!

Juste! Måste avsluta med att skryta lite. Igår på träningen gjorde jag inte mindre än 5 (FEM!!!) mål! Det hör minsann inte till vanligheterna. Woho! Haha lite mindre lyckat var det kanske att köra hardebergabussen hela vägen från Bollhuset till Statoil med handbromsen i... Man kan ju säga så mycket som att handbromsen funkar sådär!

Kommentarer
Postat av: Helena

Lite onödigt att ha den formen, när du ändå inte kan spela match..;)

2011-05-05 @ 03:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0