now you're just somebody that I used to know

Under denna och förra veckan på jobbet har jag haft väldigt lite att göra (läs sex telefonsamtal om dagen och inget annat) så jag har lyssnat på radio, löst sudoku, läst bok och framförallt lyssnat på väldigt många sommarpratare! Det är faktiskt en väldigt trevlig tradition på Sveriges Radio, perfekt när man ligger och solar också och inte orkar läsa bok, om man nu har sån tur att man är ledig när det är fint väder.

En som verkligen imponerade på mig är David Hellenius. Jag hyser stort agg mot Hey Baberiba och tycker att hela det gänget är fruktansvärt överdrivna och ganska trista. Han var HELT annorlunda i sitt sommarprat. Sansad, trevlig, rolig och framförallt lagom seriös. Han pratade om sin uppväxt, utbildning, hur han träffade sin fru och när han fick sin son. Toppenbra! Andra sommarpratare jag rekommenderar är Anja Pärson, Klara Zimmergren, Emma Wiklund, Lufti Kolgjini, Daniel Ek, Daniel Espinosa och Rakel Chukri. Många tänkvärda historier.

Kommentarer
Postat av: mandi

Kul att läsa lite uppdateringa ibland. Tycker jag definitivt inte att du ska sluta med finis (inte nu när jag försvinner ett tag i alla fall) :) x

2012-08-24 @ 02:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0