she's so vulnerable

yes, äntligen funkar bloggen igen. det var ett tag sen sist kan jag känna, lite synd. jaja, nu är jag tillbaks :)

jaha, sen sist. en hel del har hänt, rätt mycket dåligt. humöret har varit sjukt mycket upp och ner, mest ner, och det har väl gått ut över personer som kanske inte förtjänade det (august ej inräknat, du förtjänar allt :))
dock har jag insett saker, ibland undrar jag om jag måste ha något dåligt för att inse vad jag faktiskt vill och behöver. för det är på riktigt nu, det var det inte innan. jag bryr mig på ett annat sätt än jag brukade.

fotbollen har kommit igång igen efter italien, känns ändå bra :) gjorde en jävligt bra match i helgen mot BK vången, vi spelade sjukt bra. de kom i princip med sitt division 3-lag och vi spelade stundtals ut dom. det slutade tyvärr med en hel del oflyt med förlust 2-0, men det kändes ändå riktigt bra efteråt, en av våra bättre matcher någonsin.

och du är här, men dina tankar någon annanstans


Kommentarer
Postat av: Amandaep

Vad menar du med allt det dära dåliga :( xoxo a

2008-04-03 @ 21:19:38
URL: http://amandaep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0