come on around, get back in my bed

HAHAHAHAHAHAHHAHA jag dör, dagens lätt:
satt och hade tråkigt innan, så kom jag att tänka på att amanda berättat att hon hade lagt upp massa bilder från skolavslutningen på sin bilddagbok. woho! tänker jag, då har jag något att kolla på, även om jag redan sett alla bilderna sedan tidigare på bilddagboken.
när jag väl kom in där började jag tagga folk, och fortsatte, och fortsatte.. då jag inte hade något att göra fortsatte jag med det där ett bra tag, och tillslut hade jag tittat på och taggat alla bilder, det var ju någon jag kände på i princip varje, eftersom det var just från skolavslutningen då jag spenderade nästan hela dagen med amanda (och de andra tjejerna, och klassen delvis, men det var amanda som var relevant eftersom det var hennes bilder).
iallafall tänkte jag nu att medans jag väntar på att johan ska duscha klart så kan jag se om amanda har skrivit något efter träningen, vilket hon brukar göra. sagt och gjort, och visst hade hon även idag skrivit ett inlägg, http://toast.blogg.se/2008/august/spam.html haha läs det själva och skratta ihjäl er när ni vet bakgrundshistorian, satt och fnissade högt för mig själv flera minuter när jag sett det, haha.

Kommentarer
Postat av: A

Facebook tilda, facebook. Haha, du är visst virrigare än vad jag trodde ;) <3

2008-08-13 @ 01:59:16
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0