crumbs from your table

skolan körde som sagt igång idag, fast det känns fortfarande inte som skola, bara som någon återträff och nu är det sommarlov igen liksom. ettorna var så gulliga när dom sprang runt och var vilsna och inte vågade prata med varandra. undrar om vi också var så. det var vi nog ändå. känns rätt skönt att inte vara yngst längre haha :)

efter den lilla stunden i skolan (kära återseenden, särskilt anny och dalbydudesen) åt jag amanda och sally på subway, ludde höll oss sällskap, sen hämtade vi busskort sen träffade vi på måns och co och så åkte vi hem till honom och fikade och spelade guitarhero, jag är pro haha, amanda med (H) sen åkte jag och amanda hem här och iväg till stallet, hon var riktigt duktig min lilla flicka! (amanda då, hästen också i och för sig, men syftade på amanda)

när vi kom hem var amanda tvungen att skynda som attans för att hinna med bussen, vilket hon nog hann för hon har inte kommit tillbaks än :) sen ringde jag johan och överöste honom med oviktigheter som hänt under dagen, haha den stackarn. äh, han får stå ut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0