give the world a smile

min blogg börjar bli riktigt populär! haha över åtta läsare nu flera dagar i rad, och igår var jag uppe i hela 16 stycken! :O kanske för att jag har börjat skriva mer och kanske om mer intressanta saker, vad vet jag? får väl hoppas det håller i sig.

när jag tittade ut idag såg vädret ganska tråkigt ut, och ganska likt hur det varit nu de senaste dagarna - grått, kallt och blåsigt - så jag satte mig i soffan med datorn och kurade in mig i mitt nattlinne med en filt över benen, något som pappa uppmärksammade när han kom hem och meddelade att det faktiskt var jättevarmt ute! så, av med filten och rusa ut för att känna att det faktiskt var varmare ute än inne. fantastiskt! så nu kan jag äntligen använda klänningen jag har tänkt på så länge men inte kunnat ha utan leggings.

just nu sitter jag och amanda och har en av våra spännande bilddagbokskonversationer via personliga meddelanden. känns lite som boken jag läser nu (och har hållt på med ett tag, jag får aldrig ro att sätta mig och läsa!) the guy next door som helt är uppbyggd i mail, och där de två bästa vännerna sitter och mailar om allt skvaller och killar osv, precis som jag och amanda :D hahaha.
senare idag ska jag först köpa present till amelie med christian, fika med ludde, träna, och träffa fille, simon, viktor och johan ikväll :) lutar åt att bli en bra dag.

och jag är nöjd och glad och allt är bara bra. jag har till och med lyckats sluta vara irriterad. finfint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0