I'm rather hanging out in your clothes

varför har fyra okända 96or varit inne på min bilddagbok på rad?
och hur är det tänkt att onsdagarna ska orkas med när man inte ens orkar utan den sista lektionen?
båda dom två sakerna är stora mysterium för mig, fy
och det fortsätter regna
och regna och regna och regna
fast idag bestämde vi färdigt med jobbet! underbart. och snart är det dags att söka till posten också till i jul.

förresten, vi ska ju på skidsemester igen! det har jag nog inte sagt. valloire på sportlovet :) woho!

fast nu kom mamma hem så det är dags att åka till stallet. och ridhuset kanske är upptaget så jag måste nog rida ute, i regnet.. jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0