it's a repeat of a story told

jag blir så jävla irriterad. nä det blir jag inte. jo. men mest besviken. igen. för jag fattar verkligen inte, det var du som ville ha kvar det gamla, och vi fick verkligen inte glömma varandra och nejnej men vadfan är det du gör isåfall.

spelade match imorgon, helt sjukt tidigt, samling kvart över nio, man ska inte behöva gå upp åtta på en söndag. och så fick jag massa blåsor på fötterna och upptäckte precis ett konstigt rivmärke på min arm, damfotboll i ett nötskal? dessutom tog solen en hel del under matchen så nu ser jag ut som en kräfta i huvet, och så har jag huvudvärk och mår illa och är snorig och nu började det lukta öl också, usch idag behöver jag någon som tycker synd om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0