it's the nighttime

igår var en otroligt lyckad dag, först var det fika och kära återseenden med birger och amanda, fika och många torra skämt och skratt som alltid. mötte linus och handlade, och senare blev en rebecca, en tilda, en linus, massa mat, chips och läsk en HEL massa prat om allt från kaniner till porrfilmer. toppen!
jag och rebecca låg uppe och pratade hela natten sen om allt mellan himmel och jord, var lite segt när klockan ringde halv tio. tog bussen in till lund, för att sen ta tåget till malmö och gå på synundersökning och välja ut nya glasögon, woho :) riktigt bra blev det tillslut, ett par mörkmörk lila i plast med typ randiga sidor, och ett par svarta lite mer diskreta utan båge under glaset. sen åt jag och mamma lunch och sen åkte jag hem igen, och nu ska jag snart åka till lund och få frissan fixad, har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska göra med luggen :( får se vad frisören tycker, men tror det får bli klippa den nu så man ser lite fräsh ut till skolstarten, sen låta den växa.

dessutom lyckades jag spendera pengar igår på stan, mycket billigt blir dyrt tillslut, så nu är mina pengar nästan slut, attans ^^ blev iallafall en stor lång olivgrön t-shirtklänning eller något sånt från gina, en vit sån klänning som jag hade på skolavslutningen, också från gina, en randig kofta i typ turkosaktigt och svart (surprise, ränder är mina vänner!) från H&M, ett svart linne och en blå ribbad tröja från H&M också :) ingen mer shopping för mig på ett tag.

ikväll blir det träning, sen malin antagligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0