jag var högt över varje golv

en sån härlig dag! först köpenhamn-turen med mamma och ellen, sen matchen, gick riiktigt bra, längesen jag såg sån kämparglöd hos oss, 1-1 slutade det, jonna gjorde vårt mål, underbart! ett stort steg i rätt riktning, underbart. dessutom har maria pallrat sig hem från grekland och var med på matchen ikväll, SOM jag har saknat henne. sjukt skönt att ha henne här igen, även fast man (som amanda brukar säga) ser ut som ett spöke brevid henne.

när jag kom hem kollade jag det personliga schemat (som äntligen kommit), och det var hur bra som helst! :D inga värre hålor, och går 8.20-14.50, 8.25-15.05, 10.00-16.10, 8.25-14.45, 9.00-15.05, narreeee, älskar fredagen, fyra lektioner varav en idrott, fast har bara fyra lektioner alla dagar utom måndag för då har jag EHL också, hihi jag tycker om det här. fast jag har fysik-ångest, så in i helvete, verkligen. jaja, det löser sig, får lägga ner massa ansträngning på det nu så det går bättre denna terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0