misunderstanding all you see

hm jag har en dålig besökarkurva som är på väg neråt, men sen har jag ju inte heller skrivit om vädret på några dagar. idag var det ganska regnigt måste jag säga, mest hela tiden. på ett sätt sjukt skönt ändå. man känner ingen press att göra något när det regnar. när man väl måste göra göra något (utomhus) är det förstås inte lika kul, men det är väl såna smällar man får ta.

nu har jag pratat lite med jagge och det får alltid saker att kännas bättre, även om han inte pratar så mycket tillbaka. en mal har lyckats ta sig in också, jag borde döda den. och så borde jag gå och lägga mig, mamma tyckte jag skulle sova i tid idag eftersom jag ska på konfirmation imorgon, pfft. sen när går jag och lägger mig i tid till saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0