mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

det blev köpenhamn och riktigt fint väder tillslut om dock en regnskur i slutet. fick en massa inhandlat också, blåa miss sixty-jeans, en röd peak-jacka (ja, vad är det här! mamma som frågade om jag ville ha den, vad ska man säga..), en mörkblå hoodtröja och två randiga tröjor från bikbok, en gulbrun något och en blåblå. blev en trevlig dag ändå tillslut, även fast mamma och ellen kanske inte är det roligaste sällskapet.
och två grattis ska utfärdas, till johanna som fyller 16 och måns som har namnsdag!:)
nä, nu ska jag spela match. over and out

16 dagar kvar nanana

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack mitt hjärta! :)

2008-08-19 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0