no that is no love song

phuh. jag orkar inte skriva om gårdagskvällen, vi tog oss igenom den iallafall. fast det var trevligt först, och smk var mkt bra! familjen sög dock, förutom det snurrar i min skalle, den är fet. tack för allt alla!

iallafall så orkar jag inte genarp ikväll, utomhus, och mamma och pappa ska bort så jag ska nog kura ner mig i soffan och titta på one tree hill och äta chips hela kvällen, tända ljus och sånt, myspys. fast snart ska jag till maria och planera handslaget och äta lite, fast måste säga att jag inte är så sugen på att ge mig ut i detta fruktansvärda vädret. har regnat som attans hela dagen, spelade match innan, var ju helt omöjligt att passa bollen, bara stannade i alla vattenpölar. iallafall, det var riktigt skönt att duscha och kura ihop sig i mjukiskläder under en filt sen efteråt, och få av sig alla blöta kläder. nu ska jag göra varm oboy och kura in mig lite till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0