och jag hittar dina händer under bordet

jag är glad att jag har maria. hon är en sån som alltid finns kvar, och alltid bryr sig.

det blev en trevlig kväll idag också, först bakade jag, nille och qualli smulpaj med rabarber, röda vinbär och jordgubbar och åt den med vaniljsås (även om det tog en jävla tid för nille inte fattade att man skulle starta ugnen :D), sen gick vi ut och gick med anton och dom tvingade mig att gå genom skogen in i en jävla hästhage utan hästar för att hitta en koja vi aldrig hittade, så istället filosoferade vi om universum och månen och stjärnor och sånt. sjukt spännande ändå. fast qualli är ju tappad ibland.
: alltså, jag vet att ingen har varit på månen. jag lovar, testa att googla det!

jag vill ha dig här på riktigt i natt, och suga liv ur din halspulsåder
verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0