över gränsen

phuhu nu är den hektiska dagen snart över verkar det som, blir nog inget dalby ikväll för det ska åska i natt och då låter inte mamma mig köra hem och det är fullt i filles hus, men vi får väl hoppas det ordnar sig, jag viill.

mötte christian i dalby kvart över tre och så åkte vi till lund och köpte konfirmationspresent till amelie, blir nog hur bra som helst :) sen mötte vi ludde och vi gick och fikade på emmas café i någon timme, trevligt. sen hem och äta, sen ringde trollet och pratade jättelänge så jag hann inte i tid till träningen, uuusch. iallafall var träningen fruktansvärd, sån tung luft ute så det är sjukt, körde fys i form av åttan idag, var sjukt svårt att andas och blev helt matt i armar och rygg, vet inte vad det var :S och visst var det längesen vi körde den men vad jag kommer ihåg från inomhusträningarna när vi körde den som mest så kunde jag ändå köra rätt ordentligt innan. men ja, vi klarade det bra ändå, sen spelade vi, lite bättre än sist för min del iallafall. match på måndag, mot staffanstorp.

och vi fick reda på att beslutet är taget om j-laget, och vi ska fortsätta driva det i största möjliga mån. delade känslor. visst är det kul med mycket matcher, men det blir för mycket. vi är inte tillräckligt med folk för att driva två lag, jag vet inte när styrelsen och jörgen ska inse det. vi är inte en trupp på 26 spelare, vi är som bäst en trupp på 20 och det räcker inte. att vi dessutom har ängelholm borta i första, som dessutom ligger dagen innan skolan börjar, gör inte saken bättre. men vi får göra det bästa av situationen och kämpa säsongen ut.

imorgon ska jag kolla på kakel till badrummet, hämta mina glasögon och sen rida på eftermiddagen :) toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0