saknar att höra mitt namn sägas, jag saknar din hand

jag gav upp solandet, det är ju så tråkigt. men en timme i solen och iallafall lite mer färg hoppas jag (önsketänkande).

iallafall - gårdagen! jag och birger skulle firas, han fyllde år så sent som igår och jag för en dryg månad sen, så amanda, sally, filip, jesper, anny, inessa och lizandra hade hittat på något för att fira oss. vi kom till sally strax efter fem, och sally och amanda mötte mig i dörren med träningskläder. redan då visste jag väl vad vi skulle göra i princip, anny hade under dagen råkat avslöja sig ganska grovt och sagt att vi skulle på friskis och svettis. vad vi inte visste var att de köpt hejdundrandes utstyrslar till oss, min bestod av: turkosa leggings, grönbrun-rutig scarfs runt midjan, en svartvit OTROLIGT porrig badräkt, en randig skjorta med fetaste axelvaddarna och som pricken över i:et röda, glittriga jävulshorn. birgers utstyrsel var ännu vackrare - gula leggings, ljusblåa blommiga kalsonger, oranget linne, rosa skjorta/jacka och kaninöron från liseberg.

när vi fått på oss kläderna bar det av till friskis och svettis och vi körde på som attans, riktigt bra var vi! och det var faktiskt riktigt roligt, om våra träningar slutar nu så ligger friskis och svettis bra till på min lista över saker jag vill göra istället. efter att passet var klart duschade vi och åkte in till stan och åt på en jättemysig resturang på lilla fiskaregatan som jag tror hette italiano. efter pizzan åkte vi hem till sally, men då var alla sjukt trötta (utom anny och jeppe, dom var på topp) så det blev en relativt lugn kväll. när de andra åkt hem satt jag sally och amanda och pratade i sallys kök ett bra tag, innan jag och amanda gick och la oss i kajsas rum och sally i sitt, och sov väääldigt gott ända tills klockan ringde och det var dags att gå upp och städa lite.

tack för allt världens bästa, tur att jag har er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0