the lonely people, where do they all come from?

rättelse från förra inlägget - jag hade taggat bilderna på facebook men sett de tidigare från bilddagboken :p sådärja! det är inte lätt när det är svårt.

åhåhåh vad jag tycker om dig.
idag träffade jag malin & agnes, mkt trevligt :) och malin misslyckades med att inte handla något haha, tänkte väl det. var på åhléns också och letade fotoalbum och luktade på parfymer, kunde inte låta bli att spruta ner min tröja med calvin kleins "euphoria", parfymen maria brukar använda, hon känns lite närmre då. nu är det dressyr på tv och jag sitter här i ett hörn och luktar maria och undrar vad kvällen ska erbjuda, mer än potatisgratängen vi tydligen ska ha till middag.

och sally är hemma :D:D:D:D på tiden, verkligen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0