you're the reason why

allt är sjuukt jobbigt idag, ni anar inte. skoldagen var segaste på länge, jag vet inte vad det var, men allt tog hundra år och åh, nä. och så fick vi inte reda på de nya grupperna på ensemblen, förjävligt tycker jag. konserten var iallafall över förväntan får man säga. fysiken gick rätt bra tillslut ändå, sen kom svenskan och det tog jävlar i det musten ur en. att sitta och intensivlyssna i en hel timme och dessutom anteckna allt läraren säger är fan inte lätt alltså. på matten var det bara allmänt drygt och när jag var halvvägs hem kom jag på att de börjat bygga om vårt badrum idag, så man hittar aldrig det man behöver, och kan inte gå på toa när man vill eller tvätta händerna eller spegla sig eller vad som helst, jag blir knäpp

fast sen ringde johan, han är finast i världen


Kommentarer
Postat av: johan

åh älskling, du är finast i världen <3

2008-08-26 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0