we're still here, it's just that we're out of sight

denna dagen har varit toppen :) det var seegt att gå upp, men har bara blivit bättre sen dess!
började med första psykologilektionen i morse, läraren verkar lite sträng men hur bra som helst. efter det var det biologi, vikarie som inte var helt fel, kan tänka mig att stå ut med hans utseende några veckor nu! haha nä men han verkar bra också, fast alla är väl bättre än thomas. sen stötte jag på malin i korridoren, det kändes lite konstigt men det är bara att vänja sig :) iallafall följde hon med och åt lunch med oss, innan jag och amanda drog oss iväg till första körsångslektionen. attans vad kul det var! helt sjukt, jag och amanda kingade i sopranstämman. lät ändå riktigt bra, blev överväldigad av oss. hoho så kul :D efter det var det första matte C-lektionen, gjorde repetitionsuppgifter från matte B, hade ändå glömt en hel del, bådar inte gott. sen EHL och sen slut för dagen vid halv tre, skönt!
ringde maria och vi bestämde att mötas vid akademibokhandeln, där jag, innan maria kom, stötte på fille simon och jens, trevligt! :) sen kom maria och vi satte oss på espressohouse för att planera handslaget, som är ett projekt vi ska göra på torna hällestad skola och så ska vi berätta om motion, kost och hälsa och så, ändå kul att träffa alla barnen från sommarveckorna igen, och dessutom är det inte helt fel med 200 kr/timme. vi fick ihop det riktigt bra till slut och skickade iväg ett mail inför mötet om det på onsdag. bäst!! går betydligt lättare nu när inte vår älskade vän lars-erik hultgren (aka trollet) kommer och lägger sig i hela tiden.

ovanpå allt det här så var birger jättegullig och skickade en låt som påminde honom om mig och johan när jag kom hem, och dessutom är det inte långt tills jag ska till honom nu, 10 dagar kvar <3 och sen har otrevliga samtal till mina päron uteblivit, vilken ofantlig lättnad. så livet leker, som attans!

http://www.youtube.com/watch?v=SVTG69q4zjA

Kommentarer
Postat av: A

Lätt att du kingade Tilda, men jag var inge bra. Funderar om det är bättre för mig att byta.. liksom ja, jag sög typ och du sjöng fina rena toner! :P Xo /a

2008-08-25 @ 22:14:11
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag stöter på både dig och Maria hela tiden, roligt :D



(Och trollet, han vinkade till mig när jag körde förbi på min moppe. Också väldigt roligt ^^)

2008-08-25 @ 23:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0