tonight, tonight, tonight, tonight, I wanna be with you tonight

så mysigt det var igårkväll! var först i lomma och träffade inessa en snabbis, för att sen åka till sally där johan wadsö var, längesen jag såg båda dom två. lite senare kom filip och birger, och sen jeppe och efter många om och men även amanda haha. var hos sally ett tag och åt chips, sen åkte vi till malmooe, först ut var billie the vision and the dancers, sjukt nääjs, stötte på massa folk, esteterna, lommatjejerna, och ofelia, willart, martin och co som drog med oss till stora scenen vilket var kvällens goda gärning, för där var det ett coverband som spelade abbalåtar, fy fan vad kul det var! hängde lite i malmö efteråt, träffade massa folk och hängde på burger (birger?) king, sen åkte vi till lund och alla åkte till sig, och jag och sally åkte till henne och åt chips och drack fanta hela natten. bilder finns säkert snart på sallys bilddagbok och amandas med, eller amandas blogg och snart på min bilddagbok kanske :) woho!

idag sov jag och sally länge, kollade dubbelfinalen i tennis, rätt spännande. nu ska jag snart äta lite sen åka till amelie med folk och mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0