visioner i mitt huvud när du ler

somnade relativt tidigt igår, redan vid två låg jag och sov stenhårt i sängen. trots det så tog det emot väldigt mycket att gå upp vid halv ett idag för att ta in mammas lilla häst. men, har man lovat så har man, bara att dra sig upp från sängen och åka iväg till stallet. fast lite tråkigt var det, för så fort jag kom ut började det regna, och när jag skulle stänga dörren så klämde jag fast mitt finger så det gjorde säront. hästen var iallafall snäll och lilla blondie gnäggade efter mig från hagen, haha. usch vad jag börjar bli fjantig med det här med hästarna nu, helt ointressant för alla utom mig ju.

sen har jag varit och fikat hos amanda en stund, mycket trevligt! henne tycker jag om, även fast det bara blev en kort stund så var det värt det en himla massa. ikväll blir det nog fille & christian och kanske någon mer, sen kommer johan, woho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0