waiting on the world to change

haha lilla mamsen, hon har blivit stucken av en geting så nu sitter hon och kvider i fåtöljen :) hon är så gullig ibland, berättade att jag bestämt mig för att stanna hemma ikväll och hon blev hur glad som helst och sa att hon skulle pyssla om mig heeeela kvällen, haha.

dessutom är det något dumt med min mobil så för det mesta kan jag inte ta emot eller skicka meddelanden eller ta emot samtal när jag är hemma, jag har täckning och allt men jag vetefan vad det är, så om ni vill något så är väl msn eller hemtelefonen ett säkrare kort. jävla telenor.

Kommentarer
Postat av: A

Den låten är uttjatad, riktigt uttjatad, usch ja. Stackars mamsen :P får hälsa henne från mig!<3

2008-08-09 @ 18:51:01
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0