ain't nothing like I love you now



okej nu är det bloggskärpning for real! fast kan inte påstå att jag prioriterar den när johan är här, nä, då är det helt andra saker som är viktiga.

i måndags lämnade jag honom kvart i åtta och åkte till skolan, där jag fick veta att första lektionen var inställd. surt, men det gick och vid halv fyra-tiden efter biologi och lååångt körrep i en trång musiksal mötte johan mig i stan och så åkte vi till nova och köpte skor, blåa tygskor från top shop som jag tittat på sen innan sommaren, det var dags helt enkelt. på kvällen tittade vi på moulin rouge och myste. igår fick johan följa med till skolan och han verkade inte så förskräckt haha, lite kanske, men inte så illa som det kunde varit! på eftermiddagen sov vi på soffan framför that 70s show och las vegas, innan vi åt, packade, duschade och lämnade honom vid tåget.

dagen idag har varit lugn. känns som att skolan knappt har varit något de senaste dagarna, idag var både engelskan och psykologin inställda och på matten hade vi prov, så det var bara biologi. på engelskan/lunchen gick jag och anny och köpte skor, IGEN! två par skor på en vecka är inte likt mig alltså. dessa var svarta, lite höst/vinter-skor som absolut har möjligheten att få plats med en varm socka i. lite finare än mina andra vinterskor som bara är varmvarma och i och för sig ganska mysiga, men inte riktigt skolskor kanske. det är dessa iallafall och jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0