around the world

en tredje dag hos johan nästan slut, och vi gick upp tiiiidigt i morse för att åka till romme och åka skidor med simon och rebecca. hade väl inte alltför höga förväntningar på mig själv, vädret eller anläggningen, men åh så mysigt! riktigt fina backar, riktigt fint väder och riktigt duktig tilda! i början mesade jag och ville börja med grön, sen tvingade dom iväg mig till en blå, sen blev det bara röda, till slut åkte jag till och med svarta frivilligt! åh jag blir så glad. nu mår mina benhinnor räääätt kass men det är smällar man får ta. ikväll har vi myst med familjen och tittat på corpse bride :)
allt är så perfekt när johan är i närheten. jag vill aldrig åka hem.

Kommentarer
Postat av: A

Jag gillar inte när det inte uppdateras :S<3

2009-01-02 @ 18:49:34
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0