can't stop the train

dagens låttips, såhär dagen innan lucia. ted gärdestad, can't stop the train.

för min del blev det ingen lussevaka, relativt skönt. har suttit hemma och halvsovit hela kvällen, ätit chips och druckit julmust, och tittat på julkalendern, postkodmiljonären, delvis på idol-finalen och undertiden pratat med johan på skype. skype är en himla fin uppfinning, vet inte om jag sagt det innan men det tål att sägas igen, jag älskar skype! snart blir det sängen, som sagt inte i mitt piggaste tillstånd, och imorgon ska det pluggas sjuka mängder fysik. på måndag börjar postjobbet, relativt osugen, men kanske skönare än att gå i skolan.

det är dagar som den här jag hatar att vara kvinna. mensvärk och pms, nej tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0