for you my dear, promises I made I made for you

idag gjorde jag något jag inte gjort sen i åttan tror jag, jag gick hem mitt under skoldagen. fast det var med all rätta, fy katten vad jag mådde illa, igen, det gjorde jag igårkväll också av någon dum anledning. jag kom hem, sen sov jag tre timmar på soffan och vaknade jättehungrig och icke-illamående, så jag åt några pannkakor och nu mår jag illa igen. suck, fiffiga jag. jaja, det går iallafall över snart hoppas jag.

iallafall har jag invigt min nya tröja och bh idag, bekvämt och fint, jag känner mig nöjd :) och på engelskan hade vi vår debatt, gick faktiskt bättre än sist tycker jag! vi ledde in dom på ett bättre spår denna gången.

och nu snöar det jävlar i mig igen. i morse när jag gick till bussen tänkte jag att det här blir nog en fin dag, det såg ut som att solen var påväg upp och himlen var lite rosa på sina ställen. när jag kommit på bussen och var framme i dalby började det spöregna. kom till skolan halv tio, och när jag hade kommit upp till fjärde våningen vid fem över halv var det snöstorm. jaha? sen slutade det och när jag kommit hem vid två började det snöa och nu snöar det fortfarande, och har lagt sig massa på marken till och med. det borde inte vara snö här när inte ens johan har snö. nä det borde det inte.

Kommentarer
Postat av: maliiin

nej men ibland är det lite som de inte borde , o de borde de bannemej ! :D

2008-12-03 @ 23:40:34
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0