grow old with me

givetvis somnade jag ifrån johans sms igårkväll IGEN, och försov mig i morse så ingen julkalender för min del. attans, jag är dålig på alla sätt och vis. vaknade helt fel i morse, mitt i min djupaste sömn och jag var fortfarande skrynklig i huvudet efter kudden när jag kom till bussen. lyckligtvis hade det försvunnit tills jag kom fram till skolan, men ändå, haha. det börjar låta ganska bra om ensemblen för det mesta nu tycker jag, skönt. skoldagen flöt på smärtfritt i övrigt, trivs bättre och bättre med klassen igen, hade en dipp ett tag där jag inte riktigt orkade med dom, men det är väl som ivo eller jonas sa, kom inte ihåg vem, att vi börjar mogna och hamna mer på samma sociala plan eller så. trevligt iallafall!

imorgon är det biologiprov, det känns faktiskt som att jag är på banan med det där. har gjort en tankekarta med det vi skulle kunna, så det känns relativt enkelt att plugga nu, bara läsa genom den liksom. och så är vi lediga på torsdag, underbart! först plugg och disneyfilmer med amanda, sen fika med jenny och sist pengahämntning och träning med maria :) och sen är det fredag, då är det låååång sovmorgon och festfest med katte revyns festgrupp, sen är det lördag och då kommer johan! underbaaaaaaart, jag älskar dig så mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0