I can't see any reasons why you've chosen me

dåligt med bloggande idag, fullt upp trots att vi fick sluta tidigare på jobbet. åkte till lund och köpte julklapp till maria, min julklappsfantasi är så usel så man nästan börjar gråta, men jag fick iallafall ihop en okej julklapp tror jag, tråkig men användbar, hoppas hon blir glad iallafall. sen åkte jag hem, ringde hp-supporten och satt och pratade med en kille där typ en timme. gjorde lite olika uppdateringar och återställningar och nu fungerar det förhoppningsvis några dagar igen. efter det har jag skrivit något julkort, ätit, tittat när dom klätt granen och pluggat fysik. känns ändå helt okej inför provet imorgon. måste tänka på att ta det lugnt bara och använda formelsamlingen, så ska det nog gå bra.

för övrigt har jag ont i ryggen och är tröööött. fast det är mysigt med gran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0