I realise, nothing's broken

en hel massa post idag, men jag var duktig, tror jag hann med 6 lådor tillslut, ändå bra jobbat :) fast min stol hade blivit stulen så jag tog en annan som var jätteobekväm och vickade fram och tillbaks hela tiden och nästan välte ut min låda.. jävla skit, världen går under

klippte mig, blev mest topparna men det känns alltid galet kort i början. brukar vänja sig rätt snabbt. hemma vid halv sex, hann upptäcka att datorn inte fungerade igen, äta och byta om, sen bussen till dalby, blev hämtad av maria, eva och emma och så åkte vi till lund och köpte biocheckar till dom sen till harlösa för att provträna inomhus. det var kul, längesen jag spelade nu. trivdes bra med laget, sämre med tränaren och det var lägre tempo än hardeberga, vi får se hur det blir, maria ville jag skulle provträna med janstorp också så kanske gör det.

imorgon blir det först ensemble, sen hem och ringa datorsupporten, äta lunch och göra matsäck, sen jobb 15-21, phu.


Kommentarer
Postat av: maliiin

v9i tjänar kosiiiing ! tänk på det :D:D o du kanske har en bra stol imorgon, vem vet :D nu ska ja soovaa.. hihih

2008-12-17 @ 23:48:08
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0