I won't let this build up inside of me

jag har gjort ett underbart bra beslut! imorgon har jag sovmorgon till 12, då kemi A äntligen är slut, men istället för att använda min sovmorgon ska jag gå upp kvart över sju och lägga mig i soffan och titta på julkalendern. bussen går 10.50, fram tills dess ska jag i lugn och ro äta frukost, raka benen, packa idrottskläder och plugga fysik. jag ser verkligen fram emot det! att ha en lugn förmiddag helt ägnad åt mig själv.

nu har jag också beslutat att jag ska skippa att sminka mig, då mina två enda lektioner imorgon är idrott och svenska, så smink känns inte så viktigt. så skönt! dessutom blev jag rik idag, maria kom hit så vi gick och hämtade pengarna för handslaget, 2000 kr sitter inte fel såhär innan jul! mums.

en bra dag helt enkelt, fikan med malin och jenny var också mysig och datorn fungerar som den ska änsålänge iallafall. och så är det fredag imorgon, vilket betyder fest-fest med katte och att johan börjar åka! ååh.

Kommentarer
Postat av: maliiin

myykke mysii dayy !

2008-12-04 @ 23:03:39
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0