in less than half a summer

jag gick upp i morse och tittade på julkalendern, mycket stolt över mig själv. hann också bädda rent i sängen, raka benen, äta och titta på resten av filmen jag inte hann klart igår. åkte in med den tilltänkta bussen och gick på stan lite, köpte tröjan jag tittade på igår men inte hade råd med (YES:D) och sen stack jag till eos och hade idrott, dans och handboll, både jag och amanda har ju givna målvaktskarriärer framför oss, helt klart. vi kom tillbaka till skolan och skulle ha svenska, men kvart över fick vi reda på att den var inställd så jag och amanda rusade iväg till våra bussar som går 20 över (eller egentligen går hennes 18 och min 22, men ändå!) och vi hann minsann :) nu sitter jag här och tittar på friends på tv och borde veeeerkligen plugga fysik, fyra kapitel tills på tisdag? ookej.. ska försöka göra två idag iallafall.

så nu ska jag börja plugga, sen göra mig i ordning och dra på fest, hem och sova och när jag vaknar ska vi åka och hämta johan, kan verkligen inte bli bättre! jag längtar så himla himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0