let me take some of the punches for you tonight

oj jag har glömt blogga

psykologi, biologi, kör, ehl och matte, svisch så var det nästan mörkt igen och skoldagen var över. kören går bättre och bättre för varje vecka känns det som, riktigt kul och det ska bli mysigt med lucia :) amanda hade drömt kul också, om att hon skulle gifta sig med birger fast gick och höll anton i handen i något slags paradis, ojojoj här får vi ta del av alla hennes fantasier haha ♥

gick upp relativt tidigt i morse, för att hinna göra mig i ordning innan julkalendern började. jag hann bli klar och satte mig framför tvn med min frukost och mina höga förväntningar, anders och måns skulle ju medverka. först tänkte jag, nä suck vad fånig den är, men sen tänkte jag efter när jag faktiskt följde julkalendern sist, det var nog håkan bråkan, så pratade vi om när den var, och ellen kunde räkna upp sex julkalendrar som varit efter den. hoppsan. jag börjar bli gammal.
iallafall var den väldigt typiskt julkalendrig tycker jag, alla rollfigurer och miljöer är ofta så extrema. man är inget lite halvt eller ser ut som något lite halvt utan är man så är man. det är lite charmen tycker jag :) det lutar åt en mysig kalender. fast sen får vi väl se hur länge jag följer den, brukar bli en vecka max, sen blir den bortprioriterad från mina morgnar. haha jag är hopplös.

Kommentarer
Postat av: maliiin

nej inte är du det inte.. jag har inte ens tänkt mig o se den :) .

2008-12-02 @ 12:20:47
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0