när du tappar förståndet

jag tänkte lite innan. skulle vara coolt att vara riktigt riktigt bra på något. så där, helt outstanding. så där så om man till exempel då skulle vara riktigt bra på gitarr så skulle man självklart vara förstahandsvalet till att spela alla solon och man skulle få band som kent, coldplay och winnerbäck som ringde lite då och då och frågade om man ville med på turné, men nä tyvärr, jag är redan upptagen med mitt eget band som snart ska på världsturné.
kanske inte så bra, men jag ångrar att jag inte satsade på något instrument när jag var liten. antar att jag blev trött på det redan innan jag började.

imorgon åker mamma och ellen till london, är ändå ganska glad att jag inte ska med. ellen har sprungit runt hela eftermiddagen och krisat nonstop, för att hon inte har några sköna trosor ("jag kan inte ha tildas dom är ju inte sköna, buhuhuhuhuhuhu"), för att hennes broderi inte blir klart, för att hon tappade bort nålen (som låg på bordet), för att maten inte blev klar tillräckligt snabbt, för att det var greys ikväll och hon skulle säkert hinna somna och jag vet inte allt. egentligen handlar det mest om resfeber tror jag.

Kommentarer
Postat av: maliiin

du kan ju inte vara nöjd med o inte följa med för lite resfebersskull :O london e ju nice ! å få komma bort lite från de kalla jobbiga livet här :( buhuh, vi hade kunnat byta !

2008-12-11 @ 12:14:15
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0