nobody said it was easy

alltså åh, idag saknar jag johan mer än vanligt. kanske för att jag ligger hemma i min ensamhet och snörvlar och kämpar för att kunna svälja. och kanske lite för att han ringde innan och han är ju så söt. nobody said it was easy

vi var hos kusinerna igår, woho, och jag fick mormors efterlängtade present, en digitalkamera ffs! :D så förhoppningsvis kommer det kanske bli lite mer bilder här i framtiden, den är great jag är redan fäst fastän jag inte använt den mer än att testa och fota pappa och ellen under stora protester, vilket man också ser på bilderna, haha! great. en annan dag ska jag ladda in dom i datorn :)

nu ska jag äta frukost och sen sova en stund på soffan tror jag, eller kanske leta upp en bra bok eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0